Can poop get you laid?

Well, it may not be as good as oysters for hitting it with that special someone, but some people apparently think dog poop is as good as an aphrodisiac. Check out this Craigslist ad, in which a woman wants to ask out the guy who fell in her dog’s freshly made crap pile. If that’s not fodder for some boot knocking, I don’t know what is.

I was walking with my dog when you slipped and fell directly onto the poopy pile that little Sammy just left. lol! I couldn’t believe it, and was too stunned to ask you out. Hit me up after you wash all that poop off your nice white sweater.

I hope it was a holiday sweater, at least, and not one of those Cosby-type get-ups. If Ms. Poopy Dog or Mr. Poopy Sweater reads this, please comment and let us know the outcome and whether it was truly a match made in heaven or simply a crappy encounter, as one might guess from how it started.

3 Comments so far

  1. poo poo (unregistered) on December 24th, 2007 @ 2:53 pm

    i for one, have to identify with this posting.

    what’s wrong with a little poo poo?

    yeah, it’s kinda gross, but it’s natural and inevitable. it’s part of the cycle of life.

    it can nourish the soil, and the soul. your post is point in case.

    don’t eschew the poo!

  2. poo poo (unregistered) on December 24th, 2007 @ 2:56 pm


    but please pick up after yer hounds.


  3. steelydaniel (unregistered) on December 26th, 2007 @ 10:57 am

    I hope the guy isn’t R. Kelly!

Terms of use | Privacy Policy | Content: Creative Commons | Site and Design © 2009 | Metroblogging ® and Metblogs ® are registered trademarks of Bode Media, Inc.